نرم افزار ربات سئو برای سایت
نوشته شده توسط : زپو

 نرم افزار ربات سئو برای سایت


حالا نوبتی هم باشه نوبت میرسه به نرم افزار بی نظیر و اولین در نوع خودش . 

قدرتمند ترین نرم افزار گرفتن هزاران بک لینک (backlink) با کیفیت و رنک بالای 5-پینگ و ایندکس-افزایش بازدید سایت

این نرم افزار قوی ترین و جدید ترین نرم افزار روز دنیا در زمینه گرفتن بکلینک های (backlink) قوی و با کیفیت و همچنین پینگ کردن تمام لینک های سایت شما برای ایندکس شدن و ثبت شدن سریع تر در سایت گوگل می باشد و در مجموع این نرم افزار باعث میشود بجای اینکه یک ماه طول بکشد تا پست و مطالب جدید سایت شما در سایت گوگل در صفحات اخر ثبت شود در عرض چند ساعت در گوگل ثبت شده و در صفحات اول دوم گوگل لینک پست های جدید قرار گیرد و ایندکس شود .

به کمک این نرم افزار به جای اینکه شما فقط صفحه اول سایتتان بکلینک (backlink) داشته باشد شما میتوانیند برای تک تک پست ها لینک ها کلمات کلیدی و متاتگ های سایتتان 30هزار بک لینک (backlink) قدرتمند با رنک 5 تا 10 بگیرید و موتور های جستجو را منفجر کنید .

به عنوان مثال اگر سایت شما فقط 10 پست داشته باشد و هر پست 10 لینک داشته باشد مجموعا 100 لینک شما 3 میلیون بک لینک (backlink) بدست خواهد اورد .

شایان ذکر است ین نرم افزار در هیچ سایت ایرانی و خارجی بصورت کرک شده و رایگان وجود ندارد و قیمت ثبت نام ان در سایت های خارجی ماهی 200 دلار می باشد که به پول ما می شود ماهی 600هزار تومان

اما ما با کلی وقت و هزینه این نرم افزار بی نظیر و قدرتمند را برای شما دوستان بصورت کامل کرک کردیم و بصورت دایم می توانید از ان استفاده کنید .

نرم افزار افزايش بازديد سايت و ايندکس فوري و سريع لينک و پست هاي جديد در گوگل کمتر از يک ساعت و گرفتن قوي ترين بک لينک (backlink) ها . افزايش رنک google alexa . اين نرم افزار بدون شک قوي ترين نرم افزار افزايش بازديد سايت و وبلاگ .

 این مجموعه نرم افزاری به مناسبت شروع بکار سایت و برای مدت محدود  با شرایط استثنایی ارایه میشود


خرید و دانلود  نرم افزار ربات سئو برای سایت






:: برچسب‌ها: بک لینک , سایت , آمار , تبادل ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: